Makeup & Accessories Storage Ideas


Γεια σας, γεια σας!! Στο σημερινό post έχω να σας προτείνω ιδέες οργάνωσης μακιγιάζ και κοσμημάτων! Μπήκε η άνοιξη και ήρθε ο καιρός να οργανωθούμε! Όπως σας έχω ξαναπεί αλλάζω σιγά σιγά την διακόσμηση του χώρου μου και έψαχνα ιδέες να αποθηκεύσω τα καλλυντικά μου και τα κοσμήματα μου. Με τα καλλυντικά μου κάπως το έχω καταφέρει και δεν με απασχολεί προς το παρόν ο τρόπος που τα έχω αποθηκευμένα.. Με τα κοσμήματα έχω ένα θέμα, επειδή έχω αρκετά αφού φτιάχνω και μόνη μου, με αποτέλεσμα να βρίσκονται παντού και ο χώρος να μην είναι ποτέ αρκετός! Αν έχετε κι εσείς το ίδιο πρόβλημα θα με καταλάβετε και πιστεύω να σας φανεί χρήσιμο το σημερινό post και τα ευρήματα μου..


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Αυτά τα διαφανή κουτιά είναι πάρα πολύ χρήσιμα και τα βλέπεις παντού στοinternet, στον τρόπο που έχουν αποθηκευμένα τα καλλυντικά τους οι beauty bloggers και vloggers σε όλο τον κόσμο! Είναι ένας ωραίος τρόπος να τα κρατάς οργανωμένα ενώ παράλληλα προσφέρουν και ένα όμορφο αισθητικά αποτέλεσμα, δίνοντας σου επίσης τη δυνατότητα να βλέπεις το κάθε τι που βρίσκεται και να μην το ψάχνεις.

1 | 2

Αυτά τα βαζάκια μου άρεσαν επίσης για να είναι συγκεντρωμένα όσα προϊόντα χρειάζεσαι για το ντεμακιγιάζ σου.



Και τώρα πάμε στο φλέγον θέμα των κοσμημάτων!


1 | 2 | 3 | 4

Μικρά κουτιά με διαχωριστικά είναι μια ωραία λύση για να αποθηκεύεις τα κοσμήματα σου μέσα στο συρτάρι σου και να τα έχεις συγκεντρωμένα όλα σε ένα σημείο.


H&M CLEAR GLASS JEWELRY BOX

Αυτή η κοσμηματοθήκη επίσης μου άρεσε απ' το H&M. Είναι φτιαγμένη από γυαλί και έχει χρυσές λεπτομέρειες γεγονός που την κάνει πανέμορφη να την έχεις σαν διακοσμητικό στοιχείο πάνω στο boudoir σου.

UMBRA REFLEXION STORAGE BOX

Επίσης βρήκα πολύ χαριτωμένη αυτήν την ξύλινη. Δεν έχει μεγάλο χώρο αποθήκευσης, αλλά σκέφτηκα ότι θα είναι πολύ πρακτική σε ένα ταξίδι όπου θα θες να πάρεις μόνο λίγα αξεσουάρ μαζί σου.


GIFT BOUTIQUE TRIGEM JEWELRY STAND

Άλλη μια όμορφη και έξυπνη λύση για βραχιόλια και κολιέ ώστε να τα έχεις σαν διακοσμητικό στοιχείο στο χώρο σου και να είναι πιο εύκολα προσβάσιμα.


GLASSCLOCHE JEWELRY STORAGE

Αν θες να δώσεις μια πιο elegant νότα τότε σίγουρα θα σου αρέσει αυτή η ιδέα. Έχουν μεταλλικές λεπτομέρειες και πραγματικά είναι μια πολύ όμορφη και εντυπωσιακή επιλογή αποθήκευσης!


HOME BASICS OVER THE COUNTER STEEL HAIR DRYER ORGANIZER

Τέλος βρήκα μια πολύ καλή ιδέα και λύση αποθήκευσης του σεσουάρ μαλλιών! Διαθέτει χώρο να αποθηκεύσεις και τις βούρτσες σου και σου δίνει τη δυνατότητα να το κρεμάσεις στον τοίχο.


Ελπίζω να πήρατε αρκετές ιδέες απ' το σημερινό άρθρο. Εγώ δεν έχω καταλήξει ακόμα αν θα αγοράσω κάτι ή αν κατασκευάσω και κάτι παράλληλα για να εξυπηρετεί αποκλειστικά τις δικές μου ανάγκες... Αν φτιάξω όμως κάποια κατασκευή, να είστε σίγουροι ότι θα τη δείτε στα καθιερωμένα #DIYFriday!


Εσείς πως αποθηκεύετε τα προϊόντα μακιγιάζ και τα αξεσουάρ σας;



Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε share και ακολουθήστε τη σελίδα La creme στα social media για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις! Και όπως πάντα μπορείτε να μοιραστείτε τη δική σας κατασκευή ή άρθρο γράφοντας ένα guest post! Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Follow

SPREAD THE LOVE

2 σχόλια :

  1. Αν και είμαι από τις τυχερές και έχω πολλά ντουλάπια με ραφάκια στο μπάνιο, πολλά από αυτά που μας έδειξες τα ζήλεψα και θα με βολέψουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ' άρεσαν! Σε μερικές περιπτώσεις όσο χώρο και να 'χεις φαινομενικά, ποτέ δεν είναι αρκετός! Εξάλλου στην οργάνωση παίζει ρόλο και το τι βολεύει και εξυπηρετεί τον καθένα.. :)

      Διαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes