Κέικ σε ένα λεπτό

Κέικ σε ένα λεπτό

Σ' έχει πιάσει μια λιγούρα και θες κάτι να τσιμπήσεις αλλά δεν έχεις τίποτα στο σπίτι; Είναι αργά και θες κάτι γρήγορο και εύκολο να μπορείς να το απολαύσεις αμέσως; Σου έχω τη λύση! Ένα γρήγορο και εύκολο κέικ που φτιάχνεται μόλις μέσα σε ένα λεπτό και είναι έτοιμο για κατανάλωση. Είναι γνωστό ως “κέικ στη κούπα” και κυκλοφορούν πολλές συνταγές γι' αυτό στο διαδίκτυο. Εγώ έχω καταλήξει σε μια βασική δική μου με μερικές παραλλαγές! Πάμε λοιπόν να δούμε τι υλικά θα χρειαστείς και πως μπορείς να το φτιάξεις..


Υλικά:
1/4 αλεύρι (ανάλογο του σκεύος που θα χρησιμοποιήσετε)
1/2 κουτ. γλ. baking powder
και 1/2 ζάχαρη
1 κουτ. γλ. βούτυρο
4 κουτ. γάλα (μέχρι να πάρει μια λεπτόρευστη υφή)
1 αυγό (προαιρετικά)


Εκτέλεση

Προσθέτουμε το αλεύρι, το μπέικιν, τη ζάχαρη, το βούτυρο, το αυγό (αν θέλουμε, εγώ δε βάζω) και τέλος μία μία κουταλιά γάλα σε μια κούπα και ανακατεύουμε μ' ένα πιρούνι μέχρι να έχει την υφή που θέλουμε. Ψήνουμε στο φούρνο μικροκυμάτων στους 700 βαθμούς για ενάμιση λεπτό και το κέικ μας είναι έτοιμο!


Λίγα μυστικά ακόμα και παραλλαγές..
  • Αν έχουμε αλεύρι που φουσκώνει μόνο του χρησιμοποιούμε αυτό και αφαιρούμε το μπέικιν.
  • Για άρωμα μπορούμε να προσθέσουμε λίγη βανίλια ή λίγη κανέλα.
  • Για πιο σοκολατένιο αποτέλεσμα μπορούμε να προσθέσουμε κακάο και μερικές σταγόνες σοκολάτας.
  • Για ένα “γεμιστό” αποτέλεσμα βάζουμε μια κουταλιά μαρμελάδα της επιλογής μας στο κέντρο.

Για τους vegan και μια πιο υγιεινή επιλογή:

Υλικά:
1/4 αλεύρι
1/2 κουτ. γλ. μπέικιν
1 κουτ. μέλι
1/2 κουτ. ζάχαρη (προαιρετικά)
1/3 κουτ. γλ. κανέλα
νερό (όσο πάρει)


Πειραματιζόμουν με τη συνταγή και το παραπάνω αποτέλεσμα με εξέπληξε ευχάριστα! Γενικά μπορείτε να αντικαταστήσετε το βούτυρο με κάποιο υλικό που έχει παρόμοια υφή με αυτό όπως μέλι ή μαρμελάδα ή ζαχαρούχο γάλα και να μειώσετε τη ζάχαρη ή να την αφαιρέσετε τελείως σύμφωνα με τα δικά σας γούστα. Επίσης μπορείτε να αντικαταστήσετε το γάλα με νερό ή χυμό πορτοκάλι (αυτό δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα) αλλά σίγουρα το αποτέλεσμα θα είναι γευστικό καθώς στις κλασσικές συνταγές για κέικ το υγρό στοιχείο είναι γάλα ή χυμός πορτοκαλιού.

Η δική μου αγαπημένη εκδοχή είναι να προσθέσω λίγο κανέλα στην αρχική συνταγή ή λίγο μαρμελάδα μέσα στο μείγμα μου! 

Ελπίζω να σας άρεσε η συνταγή και να σας έδωσα ιδέες για τους δικούς σας πειραματισμούς στην κουζίνα! Αν δοκιμάσετε τη συνταγή, έχετε κάποια απορία ή έχετε κάποια δική σας εκδοχή να μου προτείνετε, θα χαρώ να τα πούμε στα σχόλια από κάτω.






Διαβάστε επίσης:






Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας σε Instagram και Twitter για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις!

SPREAD THE LOVE

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes