DIY Tassel Earrings | DIY σκουλαρίκια με φουντάκι



Γεια σας, γεια σας!! #DIYFriday σήμερα και άλλο ένα DIY ετοίμασα για εσάς! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με αυτό που θα σας παρουσιάσω σήμερα γιατί αυτό το project είναι λίγο διαφορετικό από τα υπόλοιπα που είχαν σχέση με κοσμήματα. Αν και πατάει στα χνάρια των druzy σκουλαρικιών που σας έδειξα πριν 2 εβδομάδες, γιατί θα χρησιμοποιήσουμε κυρίως απλά και εναλλακτικά υλικά που έχουμε σπίτι. Πάμε να σας πω τι θα χρειαστείτε για να ξεκινήσουμε!

Θα χρειαστείτε:
φουντάκι (ή μπορείτε να το φτιάξετε εδώ)
Cd
πλαστική σακούλα
κούμπωμα
γατζάκι για σκουλαρίκια
καρφάκι για σκουλαρίκια
2 κρικάκια
σύρμα 0.8 mm (προαιρετικά)

1. Αρχικά παίρνουμε μια πλαστική σακούλα χρώματος της επιλογής μας και την διπλώνουμε στα 4. Την τοποθετούμε ανάμεσα σε μια αντικολλητική κόλλα χαρτί (αυτές για το φούρνο) και τη σιδερώνουμε στη χαμηλή θερμοκρασία. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να πάρουμε ένα κομμάτι πλαστικό που μοιάζει λίγο με “δέρμα”. Κόβουμε το πλαστικό στο σχέδιο που θέλουμε για να δημιουργήσουμε το πάνω μέρος του σκουλαρικιού (Εγώ επέλεγα τρίγωνο).

2. Στη συνέχεια παίρνουμε ένα Cd και με ένα ψαλίδι που κόβει καλά κόβουμε άλλο ένα κομμάτι τρίγωνο λίγο μικρότερο απ' αυτό που κόψαμε πριν.

3. Με μια καρφίτσα ανοίγουμε τρύπα στο κομμάτι του πλαστικού και κατά τον ίδιο τρόπο ανοίγουμε άλλη μία στο κομμάτι του Cd αφού πρώτα την θερμάνουμε με έναν αναπτήρα.

4. Έπειτα κολλάμε με κόλλα ή σιλικόνη τα δύο τρίγωνα κομμάτια μεταξύ τους για να ολοκληρώσουμε το πάνω μέρος σου σκουλαρικιού μας.

5. Τέλος ενώνουμε με κρικάκια το φουντάκι με το διακοσμητικό που φτιάξαμε, προσθέτουμε και το γατζάκι και το σκουλαρίκι μας είναι έτοιμο!




Για την αναλυτική διαδικασία μπορείτε να παρακολουθήσετε το ακόλουθο βίντεο!




Σ' αυτό το σημείο σας έχω μια πρόταση! Εγώ επειδή βρήκα υπερβολή να φτιάξω δεύτερο σκουλαρίκι γιατί είναι αρκετά μεγάλο σε μέγεθος, για το ζευγάρι του ετοίμασα ένα κουμπωτό. Έκοψα 2 κομμάτια απ' το πλαστικό και το Cd όπως πριν, αρκετά μικρότερα απ' το αρχικό και κόλλησα στο πίσω μέρος το “καρφάκι” που έφτιαξα για να μπαίνει στο αυτί. Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έτοιμο!

Σας έχω και ένα μίνι update όσο αφορά τις κατασκευές και το κανάλι μου στο YouTube! Επειδή περνάω δημιουργική περίοδο θα ανεβάζω επιπλέον βίντεο και Τετάρτες για τις οποίες δε θα βλέπετε ανάρτηση στο blog μου όπως συνήθιζα μέχρι τώρα. Αλλά μπορείτε να ενημερώνεστε γι' αυτές μέσω της σελίδας μου στο Facebook και του Twitter που μοιράζομαι τα βίντεο μου. Όσοι δεν το είδατε την Τετάρτη ανέβασα βίντεο σχετικά με το πως μπορείς να φτιάξεις το δικό σου druzy pendant που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για την κατασκευή κοσμημάτων.

Αυτά ήταν για σήμερα! Αφήστε μου ένα σχόλιο από κάτω για να μου πείτε πως σας φάνηκε το σημερινό DIY, αν σας άρεσε το αποτέλεσμα και είναι κάτι που θα φορούσατε παρά τα “εναλλακτικά” υλικά του.

Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post! Μέχρι τότε να περνάτε τέλεια και δημιουργικά!



Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε share και ακολουθήστε τη σελίδα La creme στα social media για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις! Και όπως πάντα μπορείτε να μοιραστείτε τη δική σας κατασκευή ή άρθρο γράφοντας ένα guest post! Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Follow

SPREAD THE LOVE

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes