Essence Products Review



Γεια σας! Σήμερα σας έχω ετοιμάσει ένα review για ορισμένα προϊόντα που αγόρασα πριν λίγο καιρό απ' την εταιρεία Essence! Λογικά όλες την γνωρίζετε.. για όσες δε την ξέρετε είναι μια εταιρεία καλλυντικών με πολύ οικονομικά προϊόντα ενώ παράλληλα έχουν και καλή ποιότητα. Η έδρα της βρίσκεται στην Γερμανία. Όλα της τα προϊόντα είναι cruelty free και έχουν μια νεανική και μοντέρνα εμφάνιση!


Mattifying compact powder

Πάμε να ξεκινήσουμε όμως αρχίζοντας με την mattifying compact powder! Είναι η αγαπημένη μου πούδρα, την χρησιμοποιώ χρόνια και κάνει πραγματικά αυτό που λέει! Δίνει μια τέλεια ματ όψη προσφέροντας κάλυψη και διάρκεια. Έχει ανάλαφρη αίσθηση και απλώνεται όμορφα με το πινέλο, ενώ δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα. Απλά και μόνο ένα ελαφρύ πέρασμα αρκεί για να δώσει κράτημα στο μακιγιάζ σου που διαρκεί αρκετές ώρες, σε μένα τουλάχιστον! Τιμή 3,59.


I love extreme crazy volume mascara

Στη συνέχεια έχουμε την μάσκαρα I love extremeΕίναι η πρώτη φορά που την παίρνω γιατί δεν βρήκα την αγαπημένη μου plump no clump οπότε επέλεξα αυτήν. Γενικά χρησιμοποιώ μάσκαρα με πλαστικό βουρτσάκι γιατί έχω παρατηρήσει ότι στρώνουν καλύτερα τις βλεφαρίδες μου. Πλαστικό βουρτσάκι έχει κι αυτή και η σύσταση της είναι ίδια νομίζω όπως με όλες τις μάσκαρα Essence (ή τουλάχιστον όσες έχω δοκιμάσει). 

Να πω την αλήθεια δεν είμαι πολύ ικανοποιημένη απ' την συγκεκριμένη μάσκαρα, γιατί το βουρτσάκι ανάμεσα στα δοντάκια του έχει κενό, με αποτέλεσμα αναλόγως πως το κρατάς να απλώνεις μεγάλη ποσότητα του προϊόντος στις βλεφαρίδες και αυτό να τις κάνει να κολλάνε! Εγώ γενικά προτιμώ πιο φυσικό αποτέλεσμα και διαχωρισμό στις βλεφαρίδες μου και αυτό το βουρτσάκι δε με βοηθάει να το πετύχω. Έχω πολύ μακριές βλεφαρίδες και δε τις στρώνει. Πιστεύω η συγκεκριμένη μάσκαρα θα ταιριάζει τέλεια σε άτομα που ζητάνε περισσότερο όγκο! Τιμή 3,59.


The gel nail polish 

Και περνάμε στα νύχια.. Ήθελα ένα μανό με αραιή σύσταση για να πετυχαίνω διάφορα αποτελέσματα αναλόγως πως θα το χρησιμοποιήσω και με αυτή τη λογική πήρα το συγκεκριμένο! Αραιή σύσταση τελικά δεν έχει, πολύ θετικό για το μανό βέβαια, γιατί σχεδόν ένα πέρασμα αρκεί για ένα ολοκληρωμένο μανικιούρ. Είναι ένα μανό που σου δίνει την αίσθηση τζελ και όντως γυαλίζει αρκετά, ακόμα και χωρίς την προσθήκη top coat. Επέλεξα την απόχρωση 88 ballerina pink και κρατάει περίπου 5 μέρες. Τιμή 1,99.




Glow & Care luminous nail polish

Το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος! Μανό στην συγκεκριμένη απόχρωση έχω αρκετά θα έλεγα, αλλά μόλις είδα ότι είναι με λάδι αυτό με έκανε να θέλω να το δοκιμάσω. Επέλεξα την απόχρωση 02 go for glow γιατί είναι η πιο ευκολοφόρετη από μένα σε σχέση με τις υπόλοιπες. Τι να σας πως γι' αυτό το μανό.. Πραγματικά με ενθουσίασε! Ένα μόνο πέρασμα αρκεί για να καλύψει το νύχι. Μέσα έχει ελαφριές γυαλάδες που ειδικά στο φως του ήλιου κάνει τα νύχια να φαίνονται πολύ όμορφα. Στεγνώνει αμέσως! Κι όταν λέω αμέσως, αμέσως!! Ακόμα και να τα πιάσεις τα νύχια σου μετά από λίγο, η επιφάνεια τους δεν παθαίνει απολύτως τίποτα! Τα έχω βάψει και βράδυ και ενώ έχω κοιμηθεί μετά από λίγο, την επόμενη μέρα δεν έχουν πάθει τίποτα! Αντίθετα με άλλα μανό πολλές φορές έχω παρατηρήσει, την επόμενη μέρα, να έχει αλλοιωθεί η επιφάνεια τους με γρατζουνιές κλπ..


Είναι με kukui oil απ' τη Χαβάη που δυναμώνει και προστατεύει τα νύχια! Και ίσως σ' αυτό το λάδι να κρύβεται το μυστικό για την σύσταση του που με έχει εντυπωσιάσει.. Ποιος ξέρει! Στα θετικά του επίσης είναι ότι κρατάει για 5-7 μέρες περίπου.. Τιμή 2,29.

Αυτά είχα να μοιραστώ σήμερα μαζί σας. Πείτε μου στα σχόλια από κάτω αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά και ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από την εταιρεία Essence (αν έχετε κάποιο)..

Να φροντίζετε τον εαυτό σας!




Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε share και ακολουθήστε τη σελίδα La creme στα social media για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις! Και όπως πάντα μπορείτε να μοιραστείτε τη δική σας κατασκευή ή άρθρο γράφοντας ένα guest post! Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Follow

SPREAD THE LOVE

3 σχόλια :

  1. Very nice photo shot. I love essence products

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπώ essence και έχω αρκετά προϊόντα της εταιρίας στην κατοχή μου! Το αγαπημένο μου είναι η μάσκαρα Lash Princess.
    Τα βερνίκια εξαιρετικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes