Η εμπειρία μου ως χορτοφάγος


Γεια σας! Σαυτό το post θα ήθελα να σας μιλήσω για την εμπειρία μου ως τώρα σαν χορτοφάγος. Ας δούμε όμως πρώτα τι σημαίνει να είσαι χορτοφάγος και γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι σ' όλο τον κόσμο επιλέγουν να γίνουν και αποτελεί πια τρόπο ζωής! Γιατί το να είσαι χορτοφάγος όντως αποτελεί τρόπο ζωής! Η χορτοφαγία δε σημαίνει απλά δε τρώω κρέας, αλλά δε καταναλώνω ούτε υποπροϊόντα ζώων όπως το γάλα, γιαούρτι, βούτυρο κ.λ.π. και δε σταματάει εκεί! Το να είσαι vegetarian ή ακόμα περισσότερο vegan σημαίνει ότι δεν αγοράζεις προϊόντα που έχουν δοκιμαστεί σε ζώα όπως καλλυντικά, είδη οικιακής χρήσης όπως καθαριστικά και εννοείται δεν αγοράζεις ούτε είδη ένδυσης και υπόδησης παρασκευασμένα από ζωικά προϊόντα. Το να είσαι vegan είναι μια φιλοσοφία είναι ένας τρόπος ζωής! Ενδιαφέρεσαι για κάθε ζωντανό οργανισμό του πλανήτη και ζεις με μια διευρυμένη πια οικολογική συνείδηση!

Η απόφαση μου λοιπόν να γίνω vegetarian δεν ήταν τόσο “απλή”, έπρεπε να αλλάξω ριζικά τον τρόπο ζωής μου για να μπορώ να στηρίξω αυτή μου την επιλογή. Απ' όσο θυμάμαι πάντα είχα οικολογική συνείδηση και μια ευαισθησία προς το περιβάλλον. Επίσης τα τελευταία χρόνια ίσως σχεδόν και από πάντα δεν απολάμβανα ιδιαίτερα το κρέας. Όλοι μου λέγαν όπως είναι φυσιολογικό, γιατί αυτή είναι η νοοτροπία του Έλληνα, το κλασσικό “δε ξέρεις να φας”. Ήταν όμως επιλογή μου. Οι επιλογές μας είναι προσωπικές και σκοπό έχουν να εξυπηρετούν εμάς και κανέναν άλλον! (Οπότε ότι επιλογή και αν κάνετε, αν τη θεωρείτε σωστή και καλή για εσάς μην ακούτε κανέναν!) Για να μη μακρηγορώ ίσως αυτό να με βοήθησε και να κόψω το κρέας πιο εύκολα και να το αποκλείσω απ' την διατροφή μου! Είμαι πια αισίως vegetarian εδώ και 6 μήνες και συνεχίζω! Βρίσκομαι βέβαια σε μεταβατικό στάδιο γιατί σκοπός μου είναι να γίνω vegan! Εδώ ξεκινάει ο λόγος δημιουργίας αυτού του άρθρου.

Το να είσαι χορτοφάγος σε μια πόλη εκτός Αθήνας όπως και να το κάνεις έχεις περιορισμένες επιλογές σε διαθέσιμα χορτοφαγικά προϊόντα που μπορείς να βρεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, που συχνά έχουν έλλειψη ακόμα και από τα βασικά είδη. Δεν μπορείς να έχεις την ποικιλία ενός μεγάλου σούπερ μάρκετ και δεν υπάρχουν καν καταστήματα που πουλάνε αποκλειστικά χορτοφαγικά προϊόντα! Για να μη μιλήσω για τις ελλιπείς επιλογές που αντιμετωπίζεις σε έξοδο σου ή στην καθημερινότητα σου, αν απλά είσαι στο δρόμο και θες να αγοράσεις κάποιο σνακ απ' το φούρνο πριν πας στη δουλειά. Και αυτό κάνει ακόμα πιο δύσκολη τη μετάβαση από vegetarian σε vegan! Αλλά δε μας σταματάει τίποτα! (Γιατί άμα θέλεις κάτι πολύ μπορείς να το πετύχεις κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες! Αν χρησιμοποιήσεις και λίγο τη φαντασία σου και αυτοσχεδιάσεις μπορείς να βρεις πάντα ικανοποιητικές επιλογές!Με λίγη καλή θέληση όλα γίνονται! Μπορείς πια να βρεις ένα σωρό συνταγές στο ίντερνετ για να ξεκινήσεις αυτό το ταξίδι σ' ένα διαφορετικό τρόπο ζωής!

Αυτό είναι το θέμα τελικά το πόσο πολύ θέλεις κάτι και πόσα είσαι διατεθειμένος να κάνεις για να το πετύχεις! Κάθε αρχή και δύσκολη λένε, εγώ θα πω κάθε αρχή και πρόκληση! Ναι θέλει περισσότερο ψάξιμο και σκέψη για το τι θα φας, γιατί όπως και να το κάνουμε η τροφή αποτελεί στοιχείο επιβίωσης, αλλά κάθε άλλο από δύσκολο μπορεί να 'ναι! Όλα έχουν να κάνουν με το τρόπο που αντιμετωπίζεις τα πράγματα και με το πόσο εύκολα τα παρατάς και αφήνεις τα πράγματα να σε βάλουν κάτω! Εγώ το είδα αλλιώς! Σαν μια ευκαιρία να ανακαλέσω τη δημιουργικότητά μου, να περάσω κάποιες ώρες ανεύρεσης συνταγών που θα ήθελα να δοκιμάσω, παίρνοντας έτσι ιδέες και έμπνευση για τη καθημερινότητα μου και κάνοντας με να απολαύσω τη διαδικασία και να τη χαρώ περισσότερο, μαγειρεύοντας πια διαφορετικά και δοκιμάζοντας πράγματα και όχι συνεχώς τα συνηθισμένα που τόσα χρόνια είχα βαρεθεί! Η αλήθεια είναι βέβαια ότι πάντα μ' άρεσε να πειραματίζομαι στην κουζίνα και τώρα τελευταία το απολαμβάνω περισσότερο, φτιάχνοντας καινούρια πράγματα και ανακαλύπτοντας καινούριες γεύσεις ή επανεκτιμώντας παλιές, παρατηρώντας τες από διαφορετική σκοπιά!

Αυτά είχα να μοιραστώ σήμερα μαζί σας και ελπίζω να βοήθησα κάποιον που τώρα ξεκινάει ή σκέφτεται να γίνει χορτοφάγος ή vegan. Σίγουρα δεν είσαι μόνος. Μπορεί να μην είναι τόσο διαδεδομένος τρόπος ζωής στην Ελλάδα αλλά κάθε μέρα γινόμαστε περισσότεροι! Γι' αυτό μη φοβάστε να στηρίξετε τις επιλογές σας ακόμα και αν είστε οι μόνοι στην παρέα σας και στην οικογένειά σας. Οι δικοί σας άνθρωποι, αν σας αγαπούν πραγματικά, θα σας στηρίξουν και θα σεβαστούν την όποια σας επιλογή αν κάνει εσάς να νοιώθετε καλά!


Να έχετε μια υπέροχη μέρα και μη ξεχνάτε να χαμογελάτε! :)






Διαβάστε επίσης:





Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας σε Instagram και Twitter για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις!

SPREAD THE LOVE

2 σχόλια :

  1. Είμαι και εγώ σχετικά πρόσφατη χορτοφάγος, απο τα Χριστούγεννα και χαίρομαι που γινόμαστε όλο και περισσότεροι!! Πραγματικά όταν πάρεις αυτή την απόφαση αλλάζουν πολλά πράγματα, ειδικά μέσα μας, εγώ νιώθω πολύ καλύτερα με τον εαυτό μου, δεν τρώω πια με τύψεις και αποκαλώ τον εαυτό μου φιλόζωο και το εννοώ!!! Εγώ πιστεύω οτι δεν είναι τόσο δύσκολο στην επαρχία, επειδή ζω στην επαρχία τα τελευταία χρόνια..μάλλον πιο εύκολο μου φαίνεται , η φύση μας χαρίζει απλόχερα τόσες τροφές, μόνο επιλογές έχουμε!! Μπράβο για το άρθρο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που γνωρίζω άλλον ένα χορτοφάγο έστω και μέσα απ' το blog μου!! :)

      Διαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes