Buffer το χρήσιμο εργαλείο του blogger



Γεια σας! Καιρό έχουμε να μιλήσουμε περί blogging.. Γι' αυτό και σήμερα επέλεξα να σας μιλήσω για το BufferΤο Buffer είναι ένα “εργαλείο” πολύ χρήσιμο για όλους τους bloggersΓιατί; Γιατί δημοσιεύει στα social media για εσένα! Αν είστε νέοι στο χώρο του blogging και ασχολείστε σοβαρά με το blog και την προώθηση των posts σας, θα έχετε καταλάβει πως αυτό απαιτεί πολύ από τον χρόνο σας μέσα στη μέρα. Και με όλες τις δουλειές της καθημερινότητας είναι δύσκολο να βρίσκεσαι όλη μέρα στον υπολογιστή, στο ίντερνετ και να δημοσιεύεις τα άρθρα σου με σκοπό να αποκτήσεις μεγαλύτερη επισκεψιμότητα! Γιατί αυτός είναι και ο σκοπός..

Όσο μου αρέσει να γράφω και να δημιουργώ άρθρα άλλο τόσο “βαριέμαι” την προώθηση, ενώ στην ουσία είναι το πιο σημαντικό κομμάτι αν έχεις πάρει το blog σου σοβαρά! Έχω τόσες πολλές ιδέες και πράγματα να κάνω, που είναι αδύνατο από ένα άτομο να κάνει τόσα πράγματα ταυτόχρονα, όσο καλό προγραμματισμό κι αν έχει κάνει και όσο παραγωγικό κι αν είναι.. και εδώ είναι που έρχεται το Buffer που πραγματικά μου έλυσε τα χέρια!

Όπως προανέφερα μεγάλη προώθηση στα άρθρα μου δε θεωρώ πως κάνω. Τον τελευταίο καιρό άρχισα να ασχολούμαι με αυτό το κομμάτι πιο ενεργά και είδα μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας μου, αλλά ας μην επεκταθώ σ' αυτό.. Ακριβώς επειδή κατά κάποιο τρόπο πέτυχα το στόχο μου και θέλω να πάω ένα βήμα παραπέρα, έψαξα να βρω έναν τρόπο να προγραμματίζω τις αναρτήσεις που θέλω να κοινοποιήσω στα social media και αυτές να ανεβαίνουν αυτόματα, χωρίς εγώ να ασχολούμαι με αυτό το κομμάτι όλη την ώρα!

Έψαχνα να βρω κάτι κυρίως για το Twitter και να είναι δωρεάν! Και έτσι βρήκα το Buffer! Απλά έκανα εγγραφή με το email μου σύνδεσα τον λογαριασμό μου στο Τwitter με αυτό και ήταν έτοιμο για χρήση! Πέρα απ' το Twitter σου δίνεται η δυνατότητα να προσθέσεις τους λογαριασμούς σου για FacebookInstagram, PinterestGoogle+ και LinkedinΈχεις την επιλογή να προσθέσεις ορισμένο αριθμό αναρτήσεων αλλά μπορείς να πληρώσεις κάποιο πακέτο για να ξεκλειδώσεις περισσότερες λειτουργίες.



Έτσι λοιπόν αν θες να προγραμματίσεις κάποια ανάρτηση απλά πας στο Dashboard και προσθέτεις το link για την ανάρτηση σου, αν είναι κάποιο άρθρο, επιλέγοντας επίσης την εικόνα που θέλεις να φαίνεται μαζί με αυτή! Εναλλακτικά μπορείς να ανεβάσεις κάποια διαφορετική εικόνα για την ανάρτηση απ' τον υπολογιστή σου.




Σου δίνεται επίσης η δυνατότητα να προσθέσεις πολλές αναρτήσεις μαζί, που δημοσιεύονται η μια πίσω από την άλλη ανάλογα με το πρόγραμμα και τις ώρες που έχεις επιλέξει να κοινοποιούνται!




Αυτά είχα να σας προτείνω για σήμερα. Ελπίζω να βρήκατε ενδιαφέρον και χρήσιμο το σημερινό άρθρο!

Happy blogging! 



Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε share και ακολουθήστε τη σελίδα La creme στα social media για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις! Και όπως πάντα μπορείτε να μοιραστείτε τη δική σας κατασκευή ή άρθρο γράφοντας ένα guest post! Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Follow

SPREAD THE LOVE

10 σχόλια :

  1. Πραγματικά πολύ χρήσιμο εργαλείο... ευχαριστούμε πολύ Ρία για την ενημέρωση, καλό Σ/Κ

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Επίσης, καλό Σαββατοκύριακο!! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμο trick και δεν το γνώριζα!Σ'ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nice post it is search console ı think

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το είχα ψάξει και εγώ κάποτε αλλά δεν μπορείς να προγραμματίσεις post σε όμαδες στο facebook και κάπου εκεί το άφησα! Το έχεις δοκιμάσει να μου πεις μήπως άλλαξε κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν το έχω ψάξει να πω την αλήθεια.. Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω το post! :)

      Διαγραφή
  5. Έψαχνα αυτή την επιλογή εδώ και καιρό και στ' αλήθεια με βοήθησες πάρα πολύ! Σε ευχαριστώ Ρία μου! Καλό καλοκαίρι!
    Μαρία Μπρέντα
    Blogger | mariabrenta.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά! Καλό καλοκαίρι και σε σένα! :)

      Διαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes