Αγαπημένες Χριστουγεννιάτικες ταινίες


Περνούν οι μέρες και έμειναν μόλις 8 μέρες για τα Χριστούγεννα (Υay!!) και εγώ λησμόνησα τις ταινίες των παιδικών μου χρόνων. Όσο μεγαλώνεις είναι δύσκολο να διατηρείς τη μαγεία των ημερών, όταν είμαστε παιδιά είναι διαφορετικά! Τότε είναι που δημιουργούμε μνήμες και έθιμα και οικογενειακές παραδόσεις όπως και προσωπικές παραδόσεις, που μας κάνουν να απολαμβάνουμε περισσότερο την κάθε γιορτινή περίοδο.. Έχουμε μικρές ιεροτελεστίες που επαναλαμβάνουμε κάθε χρόνο και που μας υπενθυμίζουν πόσο ξεχωριστή και όμορφη είναι κάθε εποχή, με αποτέλεσμα να την περιμένουμε με ανυπομονησία. Μία από αυτές είναι και η παρακολούθηση Χριστουγεννιάτικων ταινιών. Έτσι λοιπόν σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις δικές μου αγαπημένες που λίγο πολύ βλέπω, έβλεπα κάθε χρόνο. 


1. The Santa Clause


Ο πρωταγωνιστής σκοτώνει κατά λάθος τον Αγ. Βασίλη και καταλήγει να πάρει τη θέση του. Η ιστορία του συνεχίζεται για άλλες 2 ταινίες.


2. Christmas with the Kranks

Μια ενδιαφέρουσα κωμωδία όπου οι πρωταγωνιστές αποφασίζουν να μη γιορτάσουν τα Χριστούγεννα φέτος και οργανώνουν διακοπές, αλλά τα σχέδια τους δε πηγαίνουν και πολύ όπως τα κανόνισαν.


3. Jack Frost

Ένας πατέρας ένα χρόνο μετά το θάνατο του επιστρέφει πίσω σαν χιονάνθρωπος.


4. A Christmas Carol

Η κλασσική ιστορία του Σκρουτζ στην animated εκδοχή της με πρωταγωνιστή τον Jim Carrey.


5. Home Alone 1 και 2

Ένα 8 χρόνο αγόρι καταλήγει μόνο στο σπίτι την περίοδο των Χριστουγέννων και έρχεται αντιμέτωπο με 2 κλέφτες, που θέλουν να διαρρήξουν το σπίτι του. Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην την έχει δει ή να μην του αρέσει!


Και κάπου εδώ η λίστα τελείωσε γιατί έχουν περάσει τα χρόνια και δεν έχω συγκρατήσει ονόματα από μερικές ταινίες ακόμα που μου άρεσαν, ούτε κατάφερα να τις βρω.

Εσάς ποιες είναι οι δικές σας αγαπημένες Χριστουγεννιάτικες ταινίες; Πείτε μου στα σχόλια από κάτω, μπορεί να ανακαλύψουμε ότι έχουμε κοινά γούστα ( ή να μου θυμίσετε καμία απ' αυτές που έχω ξεχάσει :p).


Να περνάτε όμορφα!



Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε share και ακολουθήστε τη σελίδα La creme στα social media για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις! Και όπως πάντα μπορείτε να μοιραστείτε τη δική σας κατασκευή ή άρθρο γράφοντας ένα guest post! Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Follow
SPREAD THE LOVE

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes