Πως να κάνεις επιστροφή παραγγελίας στο Asos

Γεια σας! Πριν λίγο καιρό είχα κάνει μια αγορά από το κατάστημα Asos και έτσι σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για την εμπειρία μου με αυτό το online κατάστημα. Όχι δε θα σας δείξω τις αγορές μου.. που δεν ήταν και πολλές, μια ήταν! Ο λόγος που αποφάσισα να σας μιλήσω για το συγκεκριμένο κατάστημα, είναι εξαιτίας της επιστροφής που αναγκάστηκα να κάνω.




Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα απ' την αρχή. Το Asos για όσους δεν το γνωρίζετε έχει έδρα στην Αγγλία, την Αμερική την Ευρώπη και την Κίνα και πουλάει σχεδόν σε όλο τον κόσμο με δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 27€. Είναι αρκετά γνωστό αν όχι το γνωστότερο eshop με ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, αφού έχει ένα σωρό μάρκες πέρα απ' την δική του και μπορείς να βρεις ρούχα από πολύ οικονομικά εως πολύ ακριβά. Άρα σίγουρα έχει ποικιλία και είναι αξιόπιστο για να κάνετε άφοβα τις online αγορές σας, χωρίς να έχετε τον φόβο πως τα πράγματα που παραγγείλατε δε θα φτάσουν ποτέ στα χέρια σας.

Διαθέτει ανδρικά και γυναικεία ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης, από κρέμες και makeup μέχρι σίδερα ισιώματος μαλλιών και πιστολάκια. Επιπλέον έχει ένα εκπτωτικό τμήμα όπου βρίσκεις όλο τον χρόνο προϊόντα σε πολύ καλύτερη τιμή από την αρχική τους, αφού θα τα βρεις με έκπτωση μέχρι και 70%, τουλάχιστον απ' την έρευνα που έκανα τη στιγμή που γράφεται αυτό το post. Στα θετικά επίσης είναι το γεγονός ότι κάθε προϊόν συνοδεύεται από αρκετές φωτογραφίες, βίντεο και αναλυτική περιγραφή, για να ξέρεις ακριβώς πως είναι αυτό που βλέπεις.




Αυτό που ανακάλυψα πρόσφατα μέσα από μια YouTuber είναι ότι το Asos έχει το δικό του Marketplace μέσα στο οποίο θα βρεις νέες μάρκες και vintage boutiques από εκατοντάδες ανεξάρτητους πωλητές απ' όλο τον κόσμο. Αφού σου δίνει την δυνατότητα να ανοίξεις κι εσύ την δική σου “boutique” για να πουλάς τα δικά σου vintage κομμάτια. Στην ουσία πρόκειται για μεταχειρισμένα ρούχα αν έχω καταλάβει καλά, που μπορούν και πουλάνε ακόμα και απλοί χρήστες, εφόσον έχουν ανοίξει το δικό τους κατάστημα μέσα στο Marketplace.




Ας περάσουμε όμως στο θέμα μας... Η δική μου παραγγελία λοιπόν αφορούσε ένα ζευγάρι παπούτσια, μπότες συγκεκριμένα, που όσο και να είχα ψάξει εδώ τριγύρω και στα online καταστήματα στην Ελλάδα, δε μπορούσα να βρω κάτι για τα δικά μου γούστα και ανάγκες. Έτσι λοιπόν όταν τυχαία εμφανίστηκε μια διαφήμιση με over the knee boots απ' το συγκεκριμένο κατάστημα, με την ευκαιρία πάτησα και έκανα μια έρευνα αγοράς για να δω αν έχει κάτι που μπορεί να μου αρέσει. Η ποικιλία ήταν τεράστια, αφού μπορώ να πως πως βρήκα πολλές περισσότερες από ότι είχε τύχει να βρω στην έρευνα που έκανα στην Ελλάδα.

Βρήκα λοιπόν τις τέλειες μπότες και σε πολύ καλή τιμή και χωρίς να το σκεφτώ και πολύ τις παρήγγειλα. Ήταν η πρώτη μου αγορά από το Asos, αλλά αφού είναι ένα online κατάστημα που γνωρίζω χρόνια και έχει τύχει να δω πολλά reviews και αγορές από αυτό, σε διάφορα βίντεο στο YouTube, ήξερα πως δε θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα.

Έδωσα λοιπόν τα στοιχεία μου ολοκλήρωσα την παραγγελία και μπορούσα να την παρακολουθώ ανα πάσα στιγμή με το tracking number που μου είχαν στείλει σε ένα απ' τα email τους. Η παραγγελία ήταν στα χέρια μου μέσα σε μια εβδομάδα, πράγμα πολύ θετικό για αγορά απ' το εξωτερικό και έφτασαν σε καλή κατάσταση στα χέρια μου. Ήταν ακριβώς όπως τις είχα δει στο site αλλά δυστυχώς δεν μου έκαναν. Οπότε σκέφτομαι και τώρα;

Πρώτη φορά παρήγγειλα παπούτσια χωρίς να τα έχω δοκιμάσει και γενικά τόσα χρόνια απέφευγα να το κάνω για αυτόν ακριβώς το λόγο. Οπότε κατευθείαν έψαξα να δω τι επιλογές έχω και αν μπορώ να τα επιστρέψω. Ποτέ δεν είχα μπει στη διαδικασία της επιστροφής στο παρελθόν, από κανένα site που είχε τύχει να αγοράσω κάτι και δε σας το κρύβω με προβλημάτισε.




Ευτυχώς όπως διαπίστωσα, το συγκεκριμένο κατάστημα έχει δωρεάν επιστροφή και το μόνο που είχες να κάνεις ήταν να συμπληρώσεις μια φόρμα επιστροφής μέσα στο site με τον κωδικό της παραγγελίας σου και έπειτα να κολλήσεις πάνω στο δέμα το “δελτίο επιστροφής” με τα στοιχεία που σου είχαν στείλει με email, για να μπορέσει να ταξιδέψει το δεματάκι πίσω και έτσι με αυτόν τον τρόπο να σου επιστρέψουν πίσω τα χρήματα σου.

Εδώ να σας πω πως μαζί με την παραγγελία έρχεται μαζί ένα φυλλάδιο, στο οποίο γράφει πάνω για ποιους λόγους μπορείς να επιστρέψεις κάποια αγορά σου, το οποίο πρέπει να συμπληρώσεις και να το στείλεις μέσα μαζί με το δέμα ταχυδρομικώς.

Ύστερα λοιπόν από 15-20 μέρες περίπου το δέμα είχε επιστραφεί και με ενημέρωσαν με email για την επιστροφή των χρημάτων μου. Το αρνητικό από την όλη διαδικασία είναι ότι δεν έχεις την επιλογή επιστρέφοντας την αγορά σου πίσω να αλλάξεις νούμερο ή να πάρεις κάτι άλλο, η μόνη επιλογή που σου δίνεται επιστρέφοντας κάτι πίσω είναι η επιστροφή των χρημάτων σου.

Αυτή λοιπόν ήταν η δική μου πρώτη εμπειρία με το κατάστημα Asos. Ελπίζω να σας βοήθησε αυτό το post σε περίπτωση που θέλετε κι εσείς να επιστρέψετε μια αγορά σας αλλά δε ξέρετε το πως. Γιατί για το Asos θα βρείτε πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο σίγουρα, για την επιστροφή της παραγγελίας όμως σχεδόν τίποτα. Γι' αυτό λοιπόν και εγώ αποφάσισα να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας γράφοντας αυτό το post, γιατί όταν χρειάστηκε να ψάξω να δω πως γίνεται η όλη διαδικασία, δεν βρήκα κανένα αποτέλεσμα στην αναζήτηση σχετικά με αυτό το θέμα.

Εσείς έχετε κάνει ποτέ παραγγελία απ' το Asos;






Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας σε Instagram και Twitter για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις!
SPREAD THE LOVE

2 σχόλια :

  1. Ανώνυμος27/1/20

    Ενδιαφερον...Γενικα να ξέρεις ότι το πιο ασφαλές "κόλπο" σε online καταστηματα με καλό σύστημα επιστροφων (asos, yoox κλπ) είναι να παίρνεις 2 νούμερα (αυτά μεταξύ των οποίων παίζεις) από τα ίδια ρούχα ή παππούτσια και να επιστρέφεις το ένα (για το οποίο βέβαια θα παρείς τα χρήματά σου πίσω μετά από λίγες ημέρες)...Αυτο βεβαια με την προϋπόθεση ότι είναι διαθέσιμα και τα 2 νούμερα που σε ενδιαφέρουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου! Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες... Έκανα κι εγώ πρόσφατα παραγγελία από το asos, έχει πολύ μεγάλη ποικιλία. Έκανα επιστροφή ενός προϊόντος πριν από 20 ημέρες και ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου. Γνωρίζεις κάτι περί αυτού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes