Plan With Me Digitally | Πως να φτιάξεις digital planner

Plan With Me Digitally | Πως να φτιάξεις digital planner

Γεια σας! Νέο βίντεο στο κανάλι μου και σήμερα σας δείχνω πως μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας bullet journal ψηφιακά! Με τη βοήθεια του Photoshop έφτιαξα τη βασική δομή του την οποία έπειτα μετέφερα μέσα στην εφαρμογή Keynote, για να δημιουργήσω “υπερσυνδέσεις” ώστε να μπορείς να περιηγηθείς μέσα σε αυτό με ευκολία σαν να ήταν κανονικό τετράδιο.


Για την αναλυτική διαδικασία μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο.


Αν σας άρεσε το σημερινό βίντεο κάντε εγγραφή στο κανάλι μας και πατήστε το καμπανάκι για να ειδοποιείστε για κάθε νέο βίντεο που ανεβαίνει!


Η αλήθεια είναι πως αφού το bullet journal μου έφτανε προς το τέλος του σκεφτόμουν αν θα ήθελα να συνεχίσω να χρησιμοποιώ γενικά bullet journal και με ποια μορφή θα ήταν καλύτερα για μένα να γίνει αυτό. Δε θα το κρύψω, είμαι άνθρωπος της τεχνολογίας και όσο και να μου αρέσει να ζωγραφίζω σε χαρτί με τη βοήθεια ενός τεχνολογικού μέσου οι δυνατότητες δημιουργίας γίνονται απεριόριστες, χωρίς στην ουσία να χρειάζεσαι πολλά πράγματα. Γιατί κακά τα ψέματα το bullet journaling όσο μίνιμαλ και να θες να το κρατήσεις χρειάζεσαι αρκετή γραφική ύλη αν το χρησιμοποιείς σαν ένα επιπλέον μέσο να εκφράζεσαι δημιουργικά.

Πέρα απ' το τετράδιο σαν τετράδιο χρειάζεσαι και ένα σωρό στυλό, μαρκαδόρους, νερομπογιές, πινέλα, διακοσμητικά στοιχεία που μόνο τον καταναλωτισμό προάγουν και έχουν ως συνέπεια την δημιουργία περισσότερων απορριμάτων που προστίθενται στον ήδη μεγάλο όγκο σκουπιδιών και πλαστικών του πλανήτη. Και κάπου εκεί σκέφτεσαι πως και τα “χομπι” έχουν τα όρια τους, και ψάχνεις να βρεις πιο φιλικές επιλογές προς το περιβάλλον.

Με αυτές λοιπόν τις σκέψεις αποφάσισα να μεταφερθώ στην ψηφιακή εποχή και να δημιουργήσω το bullet journal μου σε ταμπλετ. Χρειάστηκε αρκετός χρόνος και πολλές ώρες ψαξίματος για το πως να το καταφέρω αυτό και ακόμα περισσότερος ώστε να σχεδιάσω μια μορφή που θα ανταποκρίνεται στις δικές μου ανάγκες. Μου αρέσει να έχω την ελευθερία της δημιουργίας και να σχεδιάζω κάθε μήνα απ' την αρχή όπως έκανα και πριν, αλλά ήθελα να έχω και κάποιες προσχεδιασμένες σελίδες που θα υπάρχουν σαν γενικός οδηγός ή θέματα μέσα στο bullet journal, στα οποία θα είναι εύκολο να σημειώνω ή να ανατρέχω σε αυτά όποτε χρειαστεί.

Μπορείτε να το φτιάξετε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και μέσα σε πολλές διαφορετικές εφαρμογές ή προγράμματα είναι η αλήθεια. Οπότε οι δυνατότητες και πάλι είναι απεριόριστες αν έχεις χρόνο και φαντασία. Εγώ σήμερα μοιράστηκα μαζί σας τον δικό μου τρόπο για να πάρετε μια ιδέα. Αν σας άρεσε και θέλετε να φτιάξω έναν πιο αναλυτικό οδηγό μπορείτε να μου αφήσετε ένα σχόλιο από κάτω.

Μέχρι το επόμενο post να περνάτε όμορφα!





Plan With Me Digitally | Πως να φτιάξεις digital planner







Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας σε Instagram και Twitter για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις!

SPREAD THE LOVE

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes