Create a life you love



Όταν πριν μερικούς μήνες μπήκα στη διαδικασία να φτιάξω το blog μου απ' την αρχή, σκέφτηκα ποιο είναι το μήνυμα που θέλω να περάσω μέσα από αυτό, το οποίο να σχετίζεται όμως και με το blog μου με τη μέχρι τώρα θεματολογία μου, αλλά και με τα θέματα για τα οποία θέλω να συνεχίσω να μιλάω από δω και πέρα. Το blog μου μέχρι εκείνη την στιγμή σχετίζονταν με την δημιουργία και την δημιουργικότητα γενικότερα, οπότε η φράση που μου ήρθε αμέσως στο μυαλό ήταν το “Create a life you love” που σημαίνει σε ελεύθερη μετάφραση “δημιούργησε μια ζωή που λατρεύεις” (γιατί έτσι ακούγεται καλύτερα :p).

Αυτή η φράση όπως σας εξήγησα σε αυτό το post εδώ, είναι το mission statement του blog μου. Αυτό που θέλω να πετύχω μέσω αυτού και αυτό το μήνυμα που θέλω να περάσω στους αναγνώστες μου. Τόσο καιρό δε σας είχα μιλήσει για αυτό το θέμα και για αυτήν μου την επιλογή. Για μένα είναι σημαντικό να έχεις ένα σκοπό για τον οποίο πορεύεσαι, όχι μόνο μέσα στο blog σου, αλλά και στη ζωή σου γενικότερα. Αλλά ας μην επεκταθώ σ' αυτό, γιατί είναι ένα άλλο θέμα το ποιος είναι ο σκοπός της ζωής του καθένα από εμάς και σίγουρα απαιτεί μεγάλη ανάλυση από μόνο του.

Όπως καταλαβαίνετε για εμένα είναι σημαντικό να υπάρχει ένας σκοπός (σε ότι κάνουμε), και ακόμα πιο σημαντικό είναι να ζούμε ευτυχισμένοι μέσα απ' τις πράξεις και τις επιλογές μας, δημιουργώντας μια ζωή που μας αρέσει να ζούμε. Όλη η ζωή από μόνη της αφορά την δημιουργία. Ό,τι θες να πετύχεις μέσα σε αυτή απαιτεί μια δημιουργική ενέργεια από μεριά σου. Εγώ τόσο καιρό μοιράζομαι πράγματα που αφορούν τη “δημιουργικότητα” σε διάφορους τομείς της ζωής μας.

Πάντα ήμουν άνθρωπος “ανικανοποίητος”! Δε συμβιβαζόμουν με τίποτα λιγότερο από αυτό που με ευχαριστεί και με κάνει να νιώθω καλά με τον εαυτό μου και για τη ζωή μου. Έχω πάρει αποφάσεις που άλλοι στη θέση μου έβρισκαν “απερίσκεπτες” και “κακές επιλογές”, γιατί η κοινωνία στις μέρες μας το μόνο που την νοιάζει είναι το φαίνεσθαι. Κρίνουμε πολύ σκληρά τον άλλον απ' την όψη του, το επάγγελμά του, την οικονομική του κατάσταση, την κοινωνική του θέση... Δε σκεφτόμαστε ότι μερικές φορές τα φαινόμενα απατούν και καταδικάζουμε κάποιον με βάση τα όσα επικρατούν στην “κοινή λογική”.

Το θέμα όμως, ποτέ δεν πρέπει να είναι το τι εξυπηρετεί το κοινωνικό γίγνεσθαι, το θέμα είναι το τι αναζητάει η δική σου ψυχή και πως θέλει να πορευθεί σ' αυτήν τη ζωή. Δε θέλουμε όλοι να ζήσουμε τις ίδιες εμπειρίες, δε θέλουμε όλοι πλούτη, δόξα, εξουσία. Κάποιος μπορεί να είναι ένας απλός ψαράς σε ένα μικρό νησάκι και να ζει ευτυχισμένος ήρεμα με την οικογένεια του μακρυά απ' όλους και απ' όλα. Τίποτα δεν είναι απόλυτο σε αυτήν τη ζωή και δε σημαίνει ότι αυτό που ευχαριστεί εμένα ευχαριστεί στο ίδιο ποσοστό και εσένα. (Πολύ το σοβάρεψα όμως..)

Δε ξέρω πως σας ακούγονται αυτά, αλλά είναι σημαντικό να μη συμβιβάζεις τα θέλω σου. Είναι σημαντικό να μην ακούς κανέναν, αλλά να κάνεις αυτό που θέλει η καρδιά σου. Είναι σημαντικό, γιατί η ζωή είναι δική σου για να την ζήσεις όπως ακριβώς θέλεις ΕΣΥ. Κανείς δεν μπορεί να σου πει τι να κάνεις, όπως επίσης κανείς δεν μπορεί να σου πει και τι δεν μπορείς να πετύχεις! Αν εσύ πιστεύεις στον εαυτό σου και ζεις τη ζωή σου με τις δικές σου επιλογές και τους δικούς σου κανόνες, ακόμα κι αν δεν πετύχεις πολλά, τουλάχιστον θα έχεις καταφέρει να ζήσεις μια ζωή ευτυχισμένος.

Γιατί σας τα λέω όλα αυτά; Γιατί πραγματικά ελπίζω να το διαβάσει κάποιος που νομίζει ότι τώρα πια είναι αργά να κυνηγήσει τα όνειρα του, ή κάποιος μικρής ηλικίας που νομίζει πως δεν έχει επιλογές, γιατί μπορεί να μην ζει στις ιδανικές οικογενειακές συνθήκες ή να έχει επηρεαστεί απ' το κλίμα που επικρατεί στη χώρα μας. Όπως και να 'χει όποιος κι αν το διαβάσει, το σημαντικό είναι πως πρέπει να ξέρεις πως δεν πρέπει να αφήσεις κανένα να σου κλέψει τα όνειρα σου και πως ΠΟΤΕ δεν είναι αργά να κυνηγήσεις τα θέλω σου, ακόμα κι αν χρειαστεί να αλλάξεις ολόκληρη την ζωή σου για να το πετύχεις. Η ζωή είναι δική σου και δε σε αναγκάζει κανείς να ζεις μια ζωή μέσα στην οποία καταπιέζεσαι.

Εγώ το μόνο που μπορώ να σας υποσχεθώ είναι ότι θα συνεχίσω να μοιράζομαι posts που απορρέουν απ' τον δικό μου τρόπο ζωής και σκέψης, ελπίζοντας να βοηθήσω και άλλους με την ίδια φιλοσοφία ζωής, να κάνουν την καθημερινότητα τους πιο όμορφη και τη ζωή τους πιο ευχάριστη, σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες και όχι σύμφωνα με τα πρότυπα που προβάλλει η κοινωνία μας σήμερα.



Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!






Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας σε Instagram και Twitter για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις!
SPREAD THE LOVE

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes