Στόχοι ζωής



Κάθε χρόνο συνηθίζω να γράφω κάτι για τη νέα χρονιά εδώ στο blog... Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησα να γράφω μέχρι σήμερα έχει αλλάξει θα έλεγα όλη η κοσμοθεωρία μου για το πως βλέπω και αντιλαμβάνομαι τα πάντα. Έχει αλλάξει ο τρόπος σκέψης μου και επειδή στη ζωή όλα έχουν την εξέλιξη τους, πλέον έχω αρχίσει να αμφισβητώ την σημαντικότητα που δίνουμε σε πράγματα και καταστάσεις. Δεν έχω πια το ίδιο κίνητρο και θέληση να μοιράζομαι και να γράφω για τα θέματα που συνήθιζα να γράφω εδώ στο blog... Το κάνουν τόσοι άλλοι... Μου φαίνεται χάσιμο χρόνου να δημιουργώ περιεχόμενο που αρχικά δεν έχει χρηστική αξία στη δική μου ζωή, μου πιάνει χώρο ή μου παίρνει χρόνο που θα προτιμούσα να τον αφιερώσω κάπου αλλού.

Νομίζω έχουμε χάσει τη μπάλα γενικά... Ο κόσμος έχει πια ξεφύγει και απλά δε καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που προωθούν τον καταναλωτισμό και προβάλλουν συνέχεια άχρηστα υλικά αντικείμενα και συνήθειες που γεμίζουν τo σπίτι και την καθημερινότητα μας και μας αφήνουν το ίδιο κενούς με πριν. Στον κόσμο συμβαίνουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα που απαιτούν την προσοχή μας από το τι παλέτα έβγαλε η τάδε εταιρεία, τι φόρεσε η τάδε influencer, που μπορώ να βρω κι εγώ τα ίδια πράγματα με αυτόν ακόμα και αν έχω στην κατοχή μου τόσα ίδια, να πρέπει να αποκτήσω και αυτά. Κι αυτό με έχει βάλει σε σκέψεις μερικές φορές για τη χρησιμότητα που έχει αυτό εδώ το blog με αποτέλεσμα να σκέφτομαι να το διαγράψω και να έχω σταματήσει να γράφω τόσο συχνά σε σχέση με πριν.

Παρατηρώ ότι ο κόσμος χρειάζεται μια αλλαγή και ευτυχώς έχουν αρχίσει πια να το βλέπουν αρκετοί. Δεν είναι μόδα ο μινιμαλισμός, η χορτοφαγία, το zero waste living και άλλοι τρόποι διαβίωσης που έχουν αρχίσει να εμφανίζονται τα τελευταία χρόνια. Οι άνθρωποι ανακαλύπτουν πια με πόση ματαιότητα και αλαζονεία ζούσαν τη ζωή τους. Όταν ο πλανήτης μας έχει καταστήσει σαφές ότι χρειάζεται την προσοχή μας, δεν είναι λογικό πια να ζεις με τον τρόπο που συνήθιζαν να ζουν γενιές και γενιές ανθρώπων πριν από σένα.

Ο τρόπος που ζούμε μιλάει για το τι άνθρωποι είμαστε και οι πράξεις του καθενός έχουν κάποιο αντίκτυπο στον πλανήτη. Δεν είναι λογικό να θες περισσότερα αντικείμενα απ' ότι χρειάζεσαι και να κάνεις τη γη το ζωντανό σου κάδο σκουπιδιών. Δεν είναι η γη ένα μεγάλο τασάκι που μπορείς να σκορπάς σε αυτή ότι θες και από την άλλη να περιμένεις να σε ταΐζει και να σε κρατάει υγιή. Γιατί εκείνη να είναι υποχρεωμένη να σε κρατάει ζωντανό, όταν εσύ τη βιάζεις και εκμεταλλεύεσαι τους πόρους της καθημερινά και την κακομεταχειρίζεσαι; Νομίζεις θα κάτσει ήσυχη και θα ανεχτεί τέτοιες συμπεριφορές, από τη στιγμή που εσύ στη θέση της δε θα ανεχόσουν τέτοια συμπεριφορά από έναν άλλον άνθρωπο, αν έχεις σώας τας φρένας;

Αυτή τη χρονιά είναι σημαντικότερο από ποτέ να αρχίσει να ασχολείται ο καθένας με τον εαυτό του περισσότερο. Μην ψάχνεις τρόπους διαφυγής και απόσπασης της προσοχής σου από την πραγματικότητα σου στο ίντερνετ, στο YouTube και στο lifestyle άλλων ανθρώπων, κοίτα τι κάνεις εσύ με τη δική σου ζωή. Ξέρεις τι θες απ' τη ζωή σου; Πως θες να είσαι σε ένα, πέντε ή δέκα χρόνια από τώρα; Πως προσπαθείς να το πετύχεις αυτό; Και μη κοιτάς τι κάνει ο άλλος, τι σου λέει η οικογένεια σου ή η κοινωνία για το τι είναι καλό να κάνεις, που πρέπει να καταλήξεις και πως πρέπει να ζήσεις τη ζωή σου... Τι θες εσύ πραγματικά για εσένα το έχεις σκεφτεί ποτέ; Έχεις σκεφτεί τι αντίκτυπο έχουν οι ενέργειες σου, ο τρόπος που ζεις, σκέφτεσαι και εκφράζεσαι; Πιστεύεις πως είσαι ελεύθερος και ζεις ελεύθερα σαν άνθρωπος όπως πραγματικά θες;

Έχει έρθει η στιγμή πια να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Να πάρουμε πίσω τη δύναμη μας, να αναγνωρίσουμε καταρχάς ότι έχουμε δύναμη! Κανείς δεν πρέπει να αφήνεται έρμαιο στις αποφάσεις κανενός άλλου. Από τη στιγμή που ζεις και υπάρχεις πάνω στη γη έχεις δικαιώματα και ευθύνες. Και όσο δικαίωμα έχεις να είσαι χαρούμενος και να δημιουργείς τη ζωή σου κυνηγώντας ελεύθερα τα όνειρα σου, άλλο τόσο ευθύνη έχεις τα δικά σου όνειρα και αυτό που θες να δημιουργήσεις να μην καταπατούν την ελευθερία και να μην επηρεάζουν την ευτυχία κανενός. Γιατί αν εσύ μετράς την ευτυχία σου σε παλέτες μακιγιάζ που κατασκευάστηκαν από τον κόπο ανήλικων παιδιών, που έσκαβαν ατελείωτες ώρες διακινδυνεύοντας τη ζωή τους κάθε μέρα στα ορυχεία, καταλαβαίνεις το παράδοξο της όλης υπόθεσης.

Κάπου πρέπει να αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε τι αντίκτυπο έχουν οι πράξεις και τα θέλω μας όχι μόνο σε μας αλλά και σε κάθε τι γύρω μας. Γιατί κάθε μέρα σαν το φαινόμενο της πεταλούδας επηρεάζουμε με τον τρόπο μας το μέλλον του πλανήτη όσο κι αν μη θέλουμε να το αντιληφθούμε. Γιατί αν εγώ θεωρώ τον εαυτό μου καλό, αλλά με το να αγοράζω κάτι που ο άλλος μπορεί να έδωσε τη ζωή του για να το έχω εγώ στα χέρια μου, αυτό τι άνθρωπο με κάνει; Αν εγώ σιωπώ στην αδικία που έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια αυτό πως με χαρακτηρίζει; Αν εγώ θεωρώ τη δική μου ύπαρξη ως τη σημαντικότερο όλων αυτό τι με καθιστά; Αν λυπάμαι για τις ζωές των καγκουρό και των κοάλα που κάηκαν στην Αυστραλία αλλά τρώω καθημερινά αγελάδες, γουρούνια, κοτόπουλα αυτό πόσο υποκριτή με κάνει; Αν αγαπώ το σκύλο μου και δεν τον βλέπω σαν γεύμα, αλλά καθημερινά συναινώ στη σφαγή αμέτρητων άλλων ζώων, που στην ουσία γεννήθηκαν για να πεθάνουν για λίγα λεπτά γευστικής απόλαυσης, αυτό πόσο απάνθρωπο με κάνει;

Αυτή τη χρονιά ίσως γίνω η ενοχλητική blogger και αρχίσω να σας μιλάω περισσότερο για τη σημαντικότητα των πράξεων μας και πόσο μεγάλης σημασίας είναι να αλλάξουμε τον τρόπο που ζούμε, γιατί αν δε το κάνω εγώ ποιος θα το κάνει; Δε βλέπω και πολλούς να ενδιαφέρονται να μιλάνε ανοιχτά για τέτοια θέματα. Όλοι με κάποιο τρόπο θέλουν απλά να ζουν τη ζωή τους και να καλοπερνάνε, κάνοντας τα στραβά μάτια σε καταστάσεις που απαιτούν περισσότερη προσοχή και σε πράγματα που πρέπει να ειπωθούν και να μας απασχολούν περισσότερο. Και δε λέω ότι δεν προσδίδουν ένα μέρος στην ευτυχία μας διάφορα υλικά αγαθά και άλλες καθημερινές απολαύσεις, το θέμα είναι πόσο συνειδητά κάνουμε τις επιλογές μας και πόσο ευσυνείδητα ζούμε τελικά.

Εγώ για αυτή τη χρονιά όσο ποτέ άλλοτε αν μια απόφαση πήρα είναι να ζω ελεύθερα σύμφωνα με τα δικά μου θέλω. Να κάνω ότι μου λέει η καρδιά μου και να ακολουθώ πάντα αυτό που μου φέρνει ευτυχία. Για αυτή τη χρονιά αποφάσισα να είμαι πιο αληθινή από ποτέ ακόμα και αν αυτό με κάνει να φαίνομαι περίεργη, απόλυτη ή αυστηρή στα μάτια των άλλων. Αλλά έτσι πρέπει να είσαι με τα πράγματα που θες αποφασισμένος, να στηρίζεις τη δική σου αλήθεια αν αυτό σε γεμίζει χαρά. Δε χρειάζεται να ακούς κανέναν. Ίσως από την άλλη ήρθε η στιγμή να ακούσουν εσένα, γιατί ο κόσμος έχει γεμίσει από ανθρώπους που στηρίζουν τις ίδιες ιδέες εδώ και δεκαετίες και αν κάποιος σκεφτεί κάτι διαφορετικό δεν τολμάει καν να το ξεστομίσει γιατί “τι θα πει ο κόσμος;”.


Αν ένα στόχο πρέπει να θέσεις για τη νέα χρονιά είναι να είσαι ευτυχισμένος!





Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας σε Instagram και Twitter για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις!

SPREAD THE LOVE

3 σχόλια :

  1. Καταρχήν καλή χρονιά Ρία, με υγεία και καθετί καλό. Κάθε άνθρωπος προσπαθεί να διαχειριστεί το χάος μέσα του με τον δικό του τρόπο. Το πιο σημαντικό στο τέλος της ημέρας είναι να νιώθουμε καλά με το μέσα μας, ότι κάναμε αυτό που μπορούσαμε και ότι αφήσαμε κάτι σε αυτό τον κόσμο και δεν πήραμε μόνο. Η φωνή σου είναι μοναδική, άφησε τη λοιπόν να ακουστεί κι όποιος ενδιαφέρεται, θα μάθει να την προσέχει.
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία!!! :)

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και σου εύχομαι να πετύχεις τους νέους σου στόχους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes