The Ordinay | Αγορά από DECIEM

The Ordinay | Αγορά από DECIEM

Χρόνια τώρα σκεφτόμουν να δοκιμάσω προϊόντα της The Ordinary από την την εταιρεία Deciem. Βρισκόμουν βέβαια σε ένα ταξίδι φυσικών/φυτικών προϊόντων περιποίησης και η ιδέα να προσθέσω χημικά και οξέα στο ευαίσθητο δέρμα μου δεν μου ακούγονταν και πολύ απαραίτητη ή λογική. Μεγαλώνουμε βέβαια και η επιδερμίδα μας με το χρόνο αποκτά διαφορετικές ανάγκες και έχεις άλλες απαιτήσεις. Στην πορεία ανακάλυψα πως επειδή κάτι είναι φυτικό δεν είναι απαραίτητα και “ακίνδυνο” ούτε το καθιστά αρκετό για την περιποίηση της επιδερμίδας.

Έτσι λοιπόν με περίσσια όρεξη για πειραματισμούς και ύστερα από αρκετή έρευνα για να καταλήξω στα προϊόντα που θέλω να δοκιμάσω, αποφάσισα να κάνω την αγορά μου. Από που όμως; Γιατί στο ίντερνετ και στο Youtube θα βρείτε χιλιάδες πλέον βίντεο που εκθειάζουν τα προϊόντα της The Ordinary κανένας σχεδόν όμως δεν τα αγοράζει απευθείας από την εταιρεία, αλλά από άλλα site έμπιστα για εκείνους αφού είχαν πραγματοποιήσει κι άλλες αγορές πριν από τα συγκεκριμένα.

Και κάπως έτσι ξεκίνησε το δικό μου παράτολμο ταξίδι με τις γνωστές σε όλους έξτρα καθυστερήσεις λόγω Covid να έχω αγοράσει πράγματα απ' ευθείας από την DECIEM μη γνωρίζοντας το πότε και αν θα φτάσουν τελικά στα χέρια μου.

Με μία έρευνα μέσα στο site διαπίστωσα πως η αποστολή των προϊόντων γίνεται από την πλησιέστερη αποθήκη της εταιρείας προς την χώρα προορισμού. Δηλαδή δεν υπάρχει καμία έξτρα οικονομική επιβάρυνση αφού η εταιρεία έχει προνοήσει, και το δέμα με αυτόν τον τρόπο δεν περνάει τελωνείο αφού έρχεται σπίτι σου από μια χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό είναι και στην ουσία το θέμα που αποτρέπει τους περισσότερους καταναλωτές να αποφεύγουν να κάνουν τις αγορές τους από το site της DECIEM, αλλά επιλέγουν άλλα online καταστήματα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό που τα βρίσκουν διαθέσιμα.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Στα θετικά της η DECIEM προσφέρει δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 25 ευρώ και συνεργάζεται με την dpd για την αποστολή των προϊόντων τους στην χώρα μας. Με το που κάνετε την παραγγελία σας, θα ενημερωθείτε αμέσως με email για την κατάσταση της και θα σας στείλουν το link και το tracking number, για να μπορείτε να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το δέμα σας.

Την δική μου παραγγελία την πραγματοποίησα Παρασκευή βράδυ και Δευτέρα την είχαν αποστείλει. Ο δικός μου χρόνος άφιξης είχε εκτιμηθεί από την dpd ότι θα ήταν περίπου 2 εβδομάδες μέχρι να παραλάβω το δέμα στα χέρια μου. Προς έκπληξη μου τελικά έφτασε σε μόλις 10 μέρες από την ημερομηνία αποστολής με την ACS courier, που όπως φαίνεται είναι η εταιρεία που συνεργάζεται η dpd για αποστολές στην χώρα μας.

Ελπίζω να βρείτε χρήσιμο το σημερινό post και να καθησύχασα κάθε ανησυχία ή απορία σας, σε περίπτωση που θέλετε να παραγγείλετε προϊόντα της The Ordinary αλλά δε γνωρίζετε από που. Όταν έκανα αντίστοιχη έρευνα δυστυχώς δεν βρήκα αντίστοιχο post σε κάποιο ελληνικό site για να σιγουρευτώ πριν κάνω την αγορά. Ήταν ένα “ρίσκο” που τελικά άξιζε να πάρω και σίγουρα θα ξαναπροτιμήσω το επίσημο site της DECIEM για μελλοντικές αγορές.


Να περνάτε όμορφα!




Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας σε Instagram και Twitter για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις!

SPREAD THE LOVE

6 σχόλια :

  1. Ωραία φαίνονται τα καλλυντικά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/11/20

    Ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια! Πράγματι δεν υπάρχουν αντίστοιχα post, οπότε ήταν ότι έπρεπε για μας που ψάχνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις κάποια ενημέρωση για το τί ισχύει τώρα με το Brexit;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα μπαχαλο...αυτο ισχυει!! Εχω κανει παραγγελια απο 9/1 και ακομα δεν εχει ερθει και ουτε εχω ιδεα που βρισκεται!!

      Διαγραφή
  4. Γεια σας κορίτσια!! Εγώ περιμένω 25 μέρες την παραγγελία μου. Δεν βλέπω να ερχετε. Κρίμα τα λεφτά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/3/21

      Γεια σας! Σας ήρθε τελικά η παραγγελία μετά από την τόση αναμονή; Θέλω πολύ να παραγγείλω και όλο το αναβάλω...

      Διαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes