Minimal Lifestyle | Ζήσε πιο απλή ζωή

Minimal Lifestyle | Ζήσε πιο απλή ζωή

Ο μινιμαλισμός διαδίδεται όλο και περισσότερο στο εξωτερικό σαν τρόπος ζωής. Έχει να κάνει με το πως μπορείς να κάνεις πιο απλή τη ζωή σου, ανεξάρτητα απ' τον τρόπο που θα επιλέξεις να το κάνεις. Δεν υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι κανόνες, ο καθένας επιλέγει με τι τρόπο θα υιοθετήσει μια μίνιμαλ ζωή κάνοντας έτσι πιο απλή την καθημερινότητα του. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το κάνεις και θα σας παραθέσω μερικούς.


1. Πέτα όσα πράγματα δε χρησιμοποιείς.
Η αλήθεια είναι ότι όλοι έχουμε τη συνήθεια να μαζεύουμε πράγματα κατά καιρούς είτε αυτά είναι ρούχα, καλλυντικά, διακοσμητικά αντικείμενα ή πράγματα που κάποτε χρησιμοποιούσαμε καθημερινά, γιατί μπορεί να είχαμε κάποιο χόμπι, αλλά τώρα το μόνο που κάνουν είναι να πιάνουν χώρο και σκόνη, γιατί έχουμε να ασχοληθούμε με αυτά μήνες ή ακόμη χειρότερα χρόνια! Γιατί λοιπόν να πιάνουν χώρο; Αν κάτι δε χρησιμοποιείται για αρκετό καιρό δεν υπάρχει λόγος και να υπάρχει μέσα στο χώρο μας! Αν λυπάσαι να τα πετάξεις χάρισε τα! Πολύ συχνά αυτό που για εμάς αποτελεί “σκουπίδι” για κάποιον άλλον μπορεί να είναι θησαυρός. Οπότε δώσε όσα πράγματα δεν έχεις ανάγκη σε κάποιον άλλον που τα χρειάζεται και θα τα χρησιμοποιήσει περισσότερο από σένα.


2. Σταμάτα να αγοράζεις ότι δε χρειάζεσαι.
Με την πλύση εγκεφάλου που τρώμε καθημερινά απ' την τηλεόραση και επηρεασμένοι γενικότερα με όσα βλέπουμε γύρω μας και τους φίλους μας, ζώντας σε μια καταναλωτική κοινωνία, το μόνο πράγμα που κάνουμε είναι να αγοράζουμε. Όσο περισσότερα τόσο καλύτερο! Αλλά χρειαζόμαστε πραγματικά όσα πράγματα αγοράζουμε καθημερινά; Και εδώ να μιλήσω και για τις γυναίκες συγκεκριμένα, χρειαζόμαστε στ΄ αλήθεια να έχουμε 10 διαφορετικά κραγιόν με παρόμοια απόχρωση; ή ακόμα χρειαζόμαστε στ΄ αλήθεια 10 κραγιόν;

 Ξέρω πολλές μπορεί να μη συμφωνούν αλλά δεν πειράζει, το θέμα είναι τι εξυπηρετεί τον καθένα. Εγώ κατάλαβα ότι χάνεις πολύτιμο χρόνο προσπαθώντας να βρεις ένα συγκεκριμένο πράγμα ανάμεσα σ' ένα σωρό καλλυντικά. Ο χρόνος δεν επιστρέφεται πίσω! Οπότε γιατί να έχουμε ένα σωρό πράγματα που καταλήγουν να χαλάνε και να τα πετάμε και να μην αρκεστούμε σε λίγα που μας αρέσουν και τα φοράμε καθημερινά; Γιατί να μη γλιτώσεις χρόνο και χρήματα από κάτι τόσο απλό, ώστε να μπορείς να το διαθέσεις σε κάτι μεγαλύτερης σημασίας;


3. Τακτοποίησε το χώρο σου
Ένας καθαρός και απλός χώρος συνεπάγεται μια ήρεμη ζωή. Απομάκρυνε απ' το χώρο σου ο,τι περιττό που δε σε αφήνει να δουλέψεις ή να ηρεμήσεις. Κάνε το χώρο σου πιο παραγωγικό ώστε να διευκολύνει την καθημερινότητα σου και να μη σε εμποδίζει. Εγώ προσωπικά όταν όλα είναι ακατάστατα και βρίσκονται πράγματα παντού δε μπορώ να λειτουργήσω. Μ' αρέσουν οι “απλές - καθαρές” γραμμές και χρώματα γύρω μου. Και έχω προσπαθήσει να δημιουργήσω ένα απλό και άνετο χώρο χωρίς περισπασμούς, ώστε να αισθάνομαι άνετα μέσα σε αυτόν και να μη με “πνίγει”.


Το να ζεις μια μίνιμαλ ζωή σημαίνει να ζεις μια απλή και ήρεμη ζωή. Όλα γύρω σου να είναι χρηστικά, να σε εξυπηρετούν και να σε διευκολύνουν. Αυξάνει την παραγωγικότητα σου έχεις περισσότερο χρόνο να κάνεις πράγματα που σ' αρέσουν και ζεις συνειδητά, επιλέγοντας πράγματα για σένα που έχεις πραγματικά ανάγκη.

Δεν ξέρω αν είμαι minimalist αλλά σίγουρα προσπαθώ να διαμορφώνω τη ζωή μου και τα πράγματα γύρω μου σύμφωνα με τις προσωπικές μου ανάγκες. Έχω βρει ότι έχει αυξηθεί η παραγωγικότητα μου και έχω κερδίσει πολύ χρόνο απομακρύνοντας από γύρω μου όσα πράγματα δεν μου χρειάζονται και δε χρησιμοποιώ ή με αποσπούν απ' τα πράγματα που θέλω να κάνω.


Αυτά είχα να μοιραστώ μαζί σας σήμερα. Ελπίζω να βρείτε ενδιαφέρον το σημερινό post και να σας βοηθήσει να ζήσετε και εσείς τη ζωή σας πιο απλά και ήρεμα, απολαμβάνοντας τα πράγματα που πραγματικά έχουν αξία!


Minimal Lifestyle | Ζήσε πιο απλή ζωή


Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας σε Instagram και Twitter για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις!

SPREAD THE LOVE

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes