How I schedule my blog posts (+Free Printable Blog Planner)



Γεια σας! Σήμερα σας έχω ένα διαφορετικό post, γιατί σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας τον τρόπο που προγραμματίζω τις αναρτήσεις για το blog μου! Η αλήθεια είναι ότι από την ημέρα που ξεκίνησα να γράφω έχω αλλάξει αρκετές φορές την διαδικασία και τον τρόπο που διαχειρίζομαι τα posts που αναρτώ μέσα στη βδομάδα. Σίγουρα παίζει ρόλο η έμπνευση και ο χρόνος που έχω κάθε φορά στη διάθεση μου, αλλά γενικά απ' την αρχή προσπαθώ να τηρώ ένα πρόγραμμα και να μένω, όσο το δυνατόν περισσότερο, πιο πιστή σε αυτό!

Αν παρακολουθείτε το blog μου απ' την αρχή, θα έχετε καταλάβει ότι ασχολούμαι με κάποιες βασικές θεματολογίες που ανανεώνω εβδομαδιαία και κάποιες όχι και τόσο, που ανανεώνονται ανάλογα με τον χρόνο μου και την έμπνευση της στιγμής.

Η βασική ιδέα όταν δημιούργησα αυτό το blog, ήταν να είναι ένας χώρος έμπνευσης για δημιουργία, αφού έτσι κι αλλιώς υπάρχει αυτή η δημιουργική ενασχόληση στη ζωή μου. Οπότε σκέφτηκα πως αφού τα φτιάχνω που τα φτιάχνω, ας τα δείξω κιόλας, δίνοντας έτσι έμπνευση ή λύση σε κάποιον άλλον που θέλει να φτιάξει κάτι παρόμοιο.

Με τον καιρό βέβαια πρόσθεσα και άλλη θεματολογία πέρα των DIYs. Πράγματα που μου αρέσει να διαβάζω και να ενημερώνομαι, τα οποία έχουν σχέση με την ομορφιά και την υγεία, την μόδα, συνταγές κλπ., οπότε ήθελα να τα μοιράζομαι και με όσους με παρακολουθούν μέσω του blog μου.

Αρχικά απλά σημείωνα τις ιδέες για τα άρθρα που ήθελα να γράψω και τα δούλευα κάπως 1-2 μέρες πριν τα αναρτήσω. Αφαιρώντας κάθε φορά από τη λίστα αυτό που έχω γράψει. Με τον καιρό είδα πως πρέπει να γίνω πιο οργανωτική, γιατί σε συνδυασμό με το YouTube και το DIY της Παρασκευής που έχω να αναρτήσω και χρειάζομαι περισσότερες μέρες για να ολοκληρωθεί, η διαδικασία που ακολουθούσα δεν λειτουργούσε!

Σχετικά γρήγορα δημιούργησα ένα blog planner για κάθε μήνα, ώστε να έχω μια πιο σφαιρική εικόνα για το τι έχω και τι θέλω να αναρτήσω, για να υπάρχει και μια ποικιλία στο υλικό που ανεβάζω στο blog. Έτσι εδώ και μερικούς μήνες προγραμματίζω την τελευταία μέρα του μήνα όλες τις αναρτήσεις για τον επόμενο πράγμα που είναι εύκολο να το κάνεις, δηλαδή να τοποθετείς τίτλους άρθρων που θέλεις να δημοσιεύσεις, χωρίς καν να έχεις έτοιμο το υλικό. Γι' αυτό πολλές φορές χρειάστηκε να μεταφέρω κάποια άρθρα σε διαφορετικές μέρες από αυτές που τα υπολόγιζα, ή να αλλάξω τελείως το θέμα κάποιου DIY, γιατί δε θα προλάβαινε να βγει στο χρονικό περιθώριο που είχα.

Γενικά το να έχεις ένα blog planner, με τις αναρτήσεις όλου του μήνα μπροστά σου, βοηθάει πολύ και σε οργανώνει ακόμα περισσότερο. Γιατί ξέρεις πως πρέπει να διαχειριστείς τον χρόνο σου σύμφωνα με τις υπόλοιπες υποχρεώσεις που έχεις, για να βγάλεις το άρθρο σου όπως πρέπει. Που όσοι ασχολείστε καιρό θα ξέρετε, ότι απαιτούνται κάποιες ώρες μέχρι να γράψεις το κείμενο, ειδικά αν χρειαστεί να κάνεις έρευνα πρώτα, να βρεις ή να τραβήξεις και να επεξεργαστείς κατάλληλα τις φωτογραφίες και γενικά όσα άλλα βήματα χρειάζονται ανάλογα με τη θεματολογία του κάθε blog.

Πέρα όμως απ' το μηνιαίο πρόγραμμα, καλό είναι να κρατάς και μια καθημερινή to do list, στην οποία θα προσθέτεις τις ημερήσιες εργασίες σου, τις οποίες μόλις ολοκληρώσεις μπορείς να τις διαγράφεις για να φεύγουν απ' τη μέση. Εκεί μπορείτε να συμπληρώνετε και την προώθηση του άρθρου σας στα social media όπως και τις ώρες, που στην αρχή μπορεί να ξεχνάς, ενώ μετά από λίγο καιρό έχουν ενσωματωθεί στην ρουτίνα σου και γίνονται μηχανικά. Ή μπορείς να δεις πως μπορείς τις αυτοματοποιήσεις εδώ

Γενικά εμένα με βοηθάει να έχω σε ένα μέρος συγκεντρωμένες όλες τις ιδέες για άρθρα που έχω σκοπό να ετοιμάσω. Αυτό μπορεί να είναι ένα τετράδιο ή ένα αρχείο στον υπολογιστή σας ή μια εφαρμογή σημειώσεων στο κινητό σας. Που την τελευταία είναι καλό να την έχετε έτσι κι αλλιώς γιατί ποτέ δε ξέρεις που μπορεί να σου έρθει η ιδέα για άρθρο.

Κι αφού σας είπα όχι μόνο το πως προγραμματίζω τα άρθρα μου αλλά και σχεδόν όλη τη μέχρι τώρα πορεία που ακολουθούσα για την ολοκλήρωση τους, σας έχω ένα δωράκι! Δημιούργησα για εσάς ένα blog planner για να σας βοηθήσω να μείνετε οργανωμένοι με τα άρθρα και τη θεματολογία του blog σας! Εμένα με βοήθησε όσο καιρό προγραμματίζω με αυτόν τον τρόπο τις αναρτήσεις μου και ελπίζω να βοηθήσω κι εσάς και να σας βολέψει! 

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι εγγραφή στις ενημερώσεις του blog εδώ και θα παραλάβετε το αρχείο για το εκτυπώσιμο blog planner στο email σας! Ακόμα όμως κι αν δεν είστε blogger, μπορείτε να το κατεβάσετε και να σημειώνετε τα σημαντικά ραντεβού ή εργασίες που έχετε να κάνετε μέσα στο μήνα! 



Το σχεδίασα απλό και ασπρόμαυρο για να είναι κατάλληλο για όλα τα γούστα! Και παρόλο που απευθύνομαι σε ελληνικό κοινό, ο μόνος λόγος που επέλεξα αγγλικά είναι γιατί δυστυχώς δεν υπάρχουν όμορφες ελληνικές γραμματοσειρές, για ένα όμορφο σχετικά αποτέλεσμα. Επέλεξα να αφήσω κενό στις ημερομηνίες κάθε μήνα, για να μπορείτε να το χρησιμοποιείτε και για τις επόμενες χρονιές! Ελπίζω να σας αρέσει! Έρχεται ο καινούριος χρόνος και εύχομαι να το γεμίσετε με πολλές όμορφες ιδέες! 


Καλές γιορτές και καλή Πρωτοχρονιά!


Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε share και ακολουθήστε τη σελίδα La creme στα social media για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις! Και όπως πάντα μπορείτε να μοιραστείτε τη δική σας κατασκευή ή άρθρο γράφοντας ένα guest post! Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Follow
SPREAD THE LOVE

4 σχόλια :

  1. Γεια σου, Ρία! Μόλις τώρα ανακάλυψα το blog σου, μέσω ενός hashtag στο Instagram και ήδη διάβασα πολλά posts σου!
    Είμαι μόλις 2 μήνες blogger και βλέπω ότι ο προγραμματισμός των αναρτήσεων είναι το Α και το Ω για την οργάνωση του blog. Θα χρησιμοποιήσω με χαρά το planner!
    Καλή και δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία και καλώς ήρθες στο blog μου! Χαίρομαι που με ανακάλυψες, γιατί έτσι ανακάλυψα κι εγώ το δικό σου blog και βλέπω ότι έχουμε πολλά κοινά!! Καλή δημιουργική χρονιά και σε σένα εύχομαι!! Ελπίζω να τα λέμε... :)

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που υπάρχει κάποια σίγουρα πιο έμπειρη από εμένα στο blogging που επιβεβαιώνει ότι το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί πιο αυθόρμητα αλλά ταυτόχρονα με σοβαρότητα και ποιότητα. Χαίρομαι πολύ που σε ανακάλυψα - η θεματολογία σου είναι πολύ ενδιαφέρουσα! Καλή χρονιά με κάθε επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ και καλώς ήρθες στο blog μου!! Δε ξέρω αν είμαι πιο έμπειρη, αλλά σίγουρα μαθαίνω καθημερινά και προσπαθώ να βελτιώνομαι.. Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία! Ελπίζω να τα λέμε.. :)

      Διαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes